۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

آیا افرادی که خود را عضو کمیته خارج کشوری حزب دموکرات کردستان ایران معرفی میکنند زیر نام حزب دموکرات کردستان ایران برای نیروهای امینتی و اطلاعاتی رژیم ایران کار جاسوسی میکنند؟




آیا افرادی که خود را عضو کمیته خارج کشوری حزب دموکرات کردستان ایران معرفی میکنند زیر نام حزب دموکرات کردستان
ایران برای نیروهای امینتی و اطلاعاتی رژیم ایران کار جاسوسی میکنند؟
نشست در زیر نام حزب دموکرات کردستان اما زیر نام این حزب نشست توطئه تروریستی که توسط سپاه قدس طرح ریزی میشود و قرار بوده سفیر اسرائیل ترور کنند همین دوستان زیر نام حزبی ما و سپس به ایران بگریزند نشست در منطقه ای بنام فریتدس گوردن در کرونپارکن شهر کارلستاد.
این همکاری به این دلیل انجام میگیرد که این افراد در ایران خانه و زمین خریده اند و به این شرط زمین و خانه خریده اند که با وزارت اطلاعات و دستگاه اطلاعاتی برون مرزی سپاه قدس همکاری بکنند این همکاری مشکوک زیر نام کمیته خارج کشوری حزب دموکرات کردستان انجام میدهند نمونه بارز این همکاری کمیته حزب در شهر کارلستاد سوئد میباشد که زیر نام شهدای این حزب به شهدای حزب دموکرات کردستان خیانت میکنند و بنام شهدای گرانقدر این حزب پول و ثروت بدست می آورند سپس این پول و ثروت را به داخل ایران انتقال میدهند و در آنجا هم به ولایت فقیه خدمت میکنند و هم در خدمت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برون مرزی رژیم ایران در آمده اند.

۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

کونگرەی یەکیەتی یارسان و یەک دوو قسەیەک


کونگرەی یەکیەتی یارسان و یەک دوو قسەیەک
بەدرێژایی مێژوو کۆمەڵگای یارسان بۆ مانەوە و پارێزگاریکردن لە ناسنامە و هەویەتی ڕەسەنی خۆیان بەیەکڕێزی و تەبایی تووانیوویانە بە سەر زۆر تەنگ و چەڵەمەدا سەرکەون. ڕەمزی سەرکەوتن و مانەوەی ئێمە لە گەرەوی یەکڕێزیمان بووە.پرسیار لێرەدایە بۆ چی کاتێک کۆمەڵگای ئێمە، کە ماوەیەکە بەدەست دووبەرەکی و کێشەی ناوخۆییەوە گیرودە بووە، خریکە بۆ بووژانەوە و یەکخستنەوەی ناوماڵی یارسان


۱۳۹۱ فروردین ۷, دوشنبه

مسؤول كردي: البارزاني لن يحضر أعمال قمة بغداد بسبب زيارة للقاء اوباما

مسؤول كردي: البارزاني لن يحضر أعمال قمة بغداد بسبب زيارة للقاء اوباما
 
(السومرية نيوز) أربيل - أكد مسؤول اعلامي مقرب من رئيس اقليم كردستان، مسعود البارزاني، الاثنين، أن الزعيم الكردي يستعد للتوجه الى الولايات المتحدة الامريكية في زيارة رسمية يلتقي خلالها الرئيس باراك اوباما، فيما استبعد ان تكون الزيارة لتفادي حضور القمة العربية ببغداد كون الزيارة مقررة سلفاً ضمن برنامج البارزاني.
وقال رئيس تحرير صحيفة التآخي التي يصدرها الحزب الديمقراطي الكردستاني، بدرخان السندي، لـ"السومرية نيوز"، إن "رئيس اقليم كردستان مسعود البارزاني سيغادر خلال الايام القليلة المقبلة الى الولايات المتحدة الامريكية في زيارة رسمية"، مبيناً ان البارزاني "سيلتقي خلالها الرئيس الامريكي باراك اوباما".
وأوضح السندي أن زيارة رئيس اقليم كردستان الى الولايات المتحدة الامريكية "ليست لتفادي حضور اعمال القمة العربية، ببغداد"، لافتا إلى أنها "كانت مقررة سلفاً ضمن برنامج الرئيس البارزاني".

۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

بارزاني: ما بني في بغداد تحقق بدماء الكورد وآذار يحمل البشرى


بارزاني: ما بني في بغداد تحقق بدماء الكورد وآذار يحمل البشرى

شفق نيوز/ أكد رئيس اقليم كوردستان مسعود بارزاني، الخميس، على أن الذي بني في بغداد تحقق على "حساب دماء الكورد"، معبرا عن أسفه "للفهم الخاطي والنوايا السيئة" لأطراف تؤمن بحكومة مركزية في بغداد وبأن الكورد "متمردون في الجبال"، فيما نوه الى ان آذار شهر "أقدار
الكورد وسيحمل لهم البشرى".

۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

بمناسبت 6 همین سالروز تاسیس جنبش مردمی دموکراتیک یارسان به ملت کرد و به مردم یارسان و به دستاندرکاران و کادرهای این جنبش مردمی از صمیم قلب تبریک میگویم.




بمناسبت 6 همین سالروز تاسیس جنبش مردمی دموکراتیک یارسان به  ملت کرد و به مردم  یارسان و به دستاندرکاران و کادرهای این جنبش  مردمی از صمیم قلب تبریک میگویم.
جنبش دموکراتیک یارسان در 11مارس 2007 توسط متفکرین و حقوق دانان یارسانی برای دفاع از حقوق پایمال شده مردم یارسان تاسیس شد تا از راه این نهاد حقوقی و مردمی صدای مظلومیت مردم ستمدیده یارسان و ملت کرد را  به گوش نهادهای حقوق بشری و خیرخواه بین المللی برسانند.

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

امروز من به چیزی خیلی مهم اندیشیدم که تحت عنوان سو استفاده از مهربانی و بردباری یارسانیان


من به این سئوال که این آقا مطرح نمودند که چرا جنبش دموکراتیک یارسان نام جغرافیای خود را ندارند و متعلق به کدام کشور هستند آیا جهانی هستند بلاخره متعلق به کردستان هستند.
  بگویم که زمانیکه اندیشمند و فیلسوف بزرگ کردستان  سلطان اسهاک نهضتی را بر پا نمود برای دفاع از ماندگاری هویت ملی کردستانی و آئین کردی را زنده نمودند و هویت ملی کردستانی را زنده نمودند و تا امروز در برابر هیچ زور و ظلمی تسلیم نشده اند پدران و پدربزرگان این آقایان برای مکه سینه زنی میکردند و نماز تسلیم شدن را به جا می آوردند که امروز آمده اند  خود رامدافع کردستانی معرفی میکنند. وقتیکه میگویم یارسان یعنی اصالت پاکی و اصالت کردستانی و یارسانی یعنی اصول پایه ی کردستانی  این نام شیرین باستانی یارسانی برای آن دسته که تاریخ خویش را مطالعه نموده اند و بر تاریخ و هویت ملی کردستانی اطلاع دارند آشناست که یارسان یعنی اصالت  پاک کردستان به نظر بنده این سئوال باید این آقایان از خودشان بکنند که در کجای این گیتی پهناور گیج شده اند و در اقیانوسی کورکورانه غرق شده اند از اصول مبادی کردستانی منحرف شده اند ماموریت یافته اند علیه اصالت پاک کردستانی دست به کار و تلاش اصحابه وار بزنند.